CONDITII DE UTILIZARE, LIVRARE SI PLATA

Domeniul si magazinul online www.tehnicaldent.ro sunt proprietatea SC TEHNICAL DENT SRL inregistrata la registrul comertului cu
RO 11758273 si J09/137/1999.

Termeni și condiții

1. Prevederi generale

Termenii și condițiile se aplică la achiziționarea online, de pe site-ul www.tehnicaldent.ro, stabilesc condițiile și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului (distribuitorului) și ale cumpărătorului (clientului, consumatorului). Vânzător și operator al operațiunilor online este SC Tehnical Dent SRL cu sediul în Braila, str. Hipodrom, bl G3, sc3, ap 54 Braila, jud. Braila cod fiscal: RO 11758273. Domeniul si magazinul online www.tehnicaldent.ro sunt proprietatea SC TEHNICAL DENT SRL inregistrata la registrul comertului cu RO 11758273 si J09/137/1999.

  Pentru informațiile de contact vă rugăm să consultați secțiunea contact de pe site (această secțiune este parte din termenii și condițiile prezente).

Relația dintre părți este guvernata de următoarele acte normative:

OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor

OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii

Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor

Legea 365/2002 privind comerțul electronic

2. Comanda

Cumpărătorul poate efectua comenzi prin adăugarea produsului/produselor în coșul de cumpărături urmând apoi pașii în care va selecta modalitatea de plată și va introduce datele de contact și de livrare. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături în lipsa finalizării comenzii nu atrage după sine înregistratrarea unei comenzi și implicit nici rezervarea automată a produsului.

După finalizare, detaliile comenzii se pot verifica atât în atașamentul mesajului de confirmare cât și în secțiunea „istoric comenzi” din contul de utilizator de pe site-ul nostru.

Prin finalizarea comenzii cumpăratorul agrează că toate datele furnizate, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate.

 

3. Definiții

 

Vanzator –  S.C. Tehnical Dent SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Str. Hipodrom, bl G3, sc3, ap 54 Braila, jud. Braila, avand numar de ordine in Registrul Comertului J09/3137/1999, cod unic de inregistrare fiscala RO11758273.

 

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

ATENTIE: TEHNICAL DENT SRL LIVREAZA PRODUSE DOAR CATRE ENTITATI PROFESIONALE.

Nu livram produse catre persoane fizice.

 

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SC Tehnical Dent SRL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SC Tehnical Dent SRL si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

 

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

 

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

 

Wishlist – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

 

5. Procesarea comenzilor

După înregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un răspuns automat de confirmare. Comenzile primite până în ora 12, sunt de regula procesate în aceeași zi sau în urmatoarea zi lucrătoare. Produsele sunt de regulă livrate în termen de 1-2 zile lucrătoare prin curieri proprii (zona livrare Bucuresti) sau prin curieri externi, in functie de optiunea utilizatorului.

Desi mai mult de 95% din produse sunt tot timpul în stoc, în mod ocazional, termenul de livrare se poate prelungi datorită volumului ridicat de muncă sau conditiilor meteo.

 

6. Livrare

Taxa de transport este de 20 RON la comezile de sub 300 RON, indiferent de locație (pe teritoriul României) sau compania de curierat selectată. Costul de expediere pe care cumpărătorul îl alege în comanda plasata de către acesta este guvernată de prețul curent al vânzătorului care se află pe pagina de: Cum pot plăti?

Pentru comenzile in valoare de peste 100 de lei, transportul pe raza orasului Bucuresti este gratuit.

Livrarea se face:

  • in aceiasi zi, daca comanda este plasata pana in ora 12:00 si orasul de livrare este BUCURESTI

  •  a doua zi, pentru comenzile primite pana in ora 15:00 (sau luni, daca ziua plasarii comenzii este vineri)

  • peste doua zile, pentru comenzile primite dupa ora 15:00

  • marti (sau urmatoarea zi legala lucratoare), pentru comenzile primite vineri dupa ora 15:00

Termenii de livrare indicati mai sus sunt orientativi. In functie de conditiile meteo, sarbatori nationale sau alti factori care sunt imprevizibili, acest termeni pot suferi intarzieri. Tehnical Dent va intreprinde toate eforturile pentru a minimiza aceste intarzieri, acolo unde este posibil.

 

7. Modalități de plată

În numerar, la livrare – cea mai des folosită metodă de plată. Platiți curierului, care vă emite o chitanță

Transfer bancar – după primirea comenzii veți primi numărul de cont pentru a putea efecuta plata în avans.

Card de credit – Această metoda de plată este complet securizată. În momentul plății pentru asigurarea protecției tranzacțiilor, transmiterea datelor dumneavoastră confidențiale se face direct prin intermediul procesatorului de plăți EuPlatesc.ro. Este posibila plata in rate, fara dobanda, pana la un maxim de 12 rate in functie de cardul de credit pe care il detineti (AlphaBank, BCR, Banca Transilvania, BRD Finance, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank. Dacă tranzacția este autorizată, plata este facută imediat și produsele achiziționate vor fi expediate in aceeasi zi lucratoare pentru comenzile plasate inainte de ora 14:00 si in urmatoarea zi lucratoare pentr comenzile plasate dupa ora 14:00  în termen de 1-2 zile lucrătoare.

Link de plata – dupa primirea comenzii si alegerea acestei metode de plata, veti fi contactat de catre un reprezentant SC Tehnical Dent SRL pentru validarea si confirmarea comenzii, urmand sa se trimita pe adresa de email indicate de client un link pentru plata cu cardul a contravalorii comenzii.

8. Garanție și reclamații

Conform prevederilor in vigoare (OUG 21/1992, republicată și Legea 449/2003) produsele comercializate de SC Tehnical Dent SRL sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie. Termenul de garantie poate incepe de la momentul facturarii produsului sau de la data livrării produsului către cumpărător.  Cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel, garantia se acorda numai pe teritoriul Romaniei.

Garantia unui produs este de maxim 12 luni, in cazul in care nu se stabileste altfel de comun acord cu cumparatorul, perioada in care Vânzătorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente de la data livrării sau care apar în interiorul termenului de garanție, mai putin uuzura normala a produsului. Exceptie fac produsele cu termen de expirare, care nu be

Pentru a sesiza un defect sau un viciu de fabricatie trebuie făcută o sesizare prin e-mail sau la telefon, ambele specificate în secțiunea „Contact” a prezentului site iar in cazul in care se adevereste ca viciul sau defectiunea se datoreaza fabricatiei, proiectarii produsului sau transportului, clientului îi va fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar sau sub formă de voucher.

  Sesizarea trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziția).

Orice sesizare va fi procesată fără întârziere și clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur, in cazul in care se justifica, va fi trimisă pe email clientului, imediat ce a fost recepționată sesizarea.

Garanția se acordă în următoarele cazuri:

-          Dacă este un defect care poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total. Dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, și înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON.

-          Dacă este un defect care împiedică folosirea normală a produsului, acesta se va înlocui cu un alt produs functional.

-          În cazul defectelor multiple sau repetate, înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție. Reparația defectului există atunci când același defect, care împiedică folosirea normală, a fost înlăturat de cel puțin 2 ori în perioada de garanție și a reapărut. Defecte multiple înseamnă cel puțin 3 defecte care împiedică folosirea normal

-          În cazul altor defecte ce nu pot fi înlăturate, și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție

În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.

   Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesată fară nici o întârziere, cu excepția cazului în care părțile s-au înțeles altfel. Vânzătorul va comunica cumpărătorului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora, sau, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

9. Soluționarea alternativă a litigiilor – SOL

  În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficace, rapide și echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site-ul www.tehnicaldent.ro, vă informam de existența și posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL (denumita în continuare „platforma SOL”).

 Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit și disponibil online în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii și comercianții care doresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor indicate în paragraful anterior. Aveți posibilitatea de a accesa platforma SOL la următoarea adresă de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

  Adresa noastră de e-mail este următoarea: office@tehnicaldent.ro

 

10. Prețurile și validitatea ofertei

  Toate prețurile includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor.

  Prețurile produselor sunt bazate pe prețurile recomandate ale distribuitorilor exclusivi și sunt de regulă cele la care pot fi achiziționate în magazine.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

 11. Discount-uri (Reduceri)

În magazinul online, acordăm diferite tipuri de discount-uri. În cazul în care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea nu se cumulează.

Orice cod de reducere poate fi utilizat o singură dată, cu excepția cazului în care este prevăzut în mod explicit altfel. În cazul folosirii multiple în mod abuziv, vânzătorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.

12. Voucherul cadou

Pentru comanda unui Voucher nu se poate aplica discount-ul oferit de alte cupoane/vouchere.

  Dacă valoarea voucher-ului de reducere sau a voucher-ului cadou este mai mare decât valorea totală a comenzii, diferența nu este plătită sau transferată sub forma unui nou voucher.

13. Protecția datelor cu caracter personal

Toate datele personale pe care ni le comunicați, nu vor fi comunicate către terțe persoane fără acordul dumneavoastră prealabil și vor fi prelucrate în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, la departamentul suport clienți prin e-mail la adresa office@tehnicaldent.ro, sau la telefon 021.312.56.60. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției. Puteți solicita oricând modificarea, actualizarea sau ștergerea din baza de date. Datele furnizate sunt prelucrate în scopul executării contractului și vor fi stocate de date a SC Tehnical Dent SRl. Prin lansarea comenzii cumpărătorul este de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

14. Drepturile de autor

Toate informațiile prezentate pe www.tehnicaldent.ro reprezintă proprietatea SC Tehnical Dent SRL.; folosirea acestor informații fără acordul SC Tehnical Dent SRL se pedepsește conform legilor în vigoare. În cazul în care identificați materiale care intră sub incidența drepturilor de autor vă rugăm sa ne contactați la office@tehnicaldent.ro

 

15. Produsele cu regim special

Vă rugăm să luați în considerare că produsele desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ, nu pot fi returnate din motive de sănătate. Vă mulțumim pentru înțelegere.

16. Factura de achizitie

Factura de achizitie va fi trimisa in acelasi colet de catre vanzator ce contine si produsele comandate . Deasemenea , la cerere, aceasta poate fi trimisa si prin intermediul postei electronice, in format PDF.

 În conformitate cu Legea privind înregistrarea de vânzări, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță pentru cumpărător. De asemenea, vânzătorul trebuie să înregistreze imediat vânzarea online cu administratorul fiscal. În cazul unor dificultăți tehnice, înregistrarea trebuie să fie făcută în termen de 48 de ore, cel târziu.

 

17. Clauze finale

Consumatorului i se poate solicita să completeze anumite formulare și/sau să încheie anumite contracte la momentul plasării comenzii. Procedura poate diferi, în funcție de comandă. Contractele pot fi încheiate în limba română sau în altă limbă. Cumpărătorul poate modifica eventualele erori materiale, înainte de plasarea comenzii. Termenii și condițiile prezente permit cumpărătorului arhivarea și reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanță pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor rețele.

Imaginile de pe website au caracter informativ.

Acest document de acord între parți a fost redactat în conformitate cu legislația aplicabilă pe teritoriul României.

Mentionam ca ne dorim întotdeauna o soluționare amiabilă a oricăror dispute.


tehnicaldent.ro nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori. Preturile si stocurile sunt actualizate zilnic, insa ele pot suferi modificari. Orice comanda va fi validata telefonic, si orice neconcordanta fata de preturile si stocurile afisate pe website va fi comunicata clientului, astfel incat acesta sa valideze comanda luand la cunostinta aceste informatii.

Va rugam sa verificati corectitudinea specificatiilor pe site-ul producatorului produsului dorit , accesand link-ul aflat in descrierea produsului acolo unde este prezentat.
Fotografiile prezentate pe site au valoare pur informativa, nefiind contractuale.

Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot fi schimbate fara o notificare prealabila.

Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie, acolo unde este cazul.

In anumite situatii produsele pot fi returnate , cu conditia integritatii acestora (lipsa zgarieturi , crapaturi , rupturi sau orice alte defecte fizice ), a integritatii si prezentei tuturor ambalajelor, integritatii si prezentei tuturor accesoriilor , dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data facturii.


Nu se pot returna consumabile cu ambalajul desfacut, decat in cazuri speciale.
Magazinul online tehnicaldent.ro isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de utilizare sau/si procesare administrativa din valoarea produsului in cazul unui retur.

Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei.
Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei.
Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

Clientul poate ridica personal comanda de la oricare din sediile noastre,  prezentate la sectiunea contact, fara nici un cost de livrare, daca mentioneaza acest lucru in comanda, prin selectarea ca metoda de transport "Tehnnical Dent - ridicare din showroom", sau specifica acest lucru operatorului nostru la confirmarea comenzii.


Costul platii prin ramburs este inclus in costul de transport.

Daca clientul doreste plata prin Ordin de Plata, in contul nostru prezentat la sectiunea "Despre Noi", va mentiona acest lucru la plasarea comenzii (prin selectarea Plateste prin transfer bancar) ori operatorului, in momentul confirmarii comenzii.
Se va  emite o factura proforma pe numele clientului, cu produsele si preturile din comanda online, care se va folosi pentru plata prin transfer bancar. 

Un operator va va suna sa confirme fiecare comanda, cu aceasta ocazie fiind stabilite modalitatea de livrare, plata, etc.

 

Prezentele conditii sunt declarate acceptate prin utilizarea prezentului magazin online.